Raport de optimizare seo

SEO și marketingul digital nu sunt ceea ce erau acum câțiva ani, chiar anul trecut SEO a fost un lucru foarte diferit. Modul în care Google clasează pagina dvs. astăzi este cu totul diferit de cum s-a întâmplat acum câțiva ani. Algoritmii Google devin din ce în ce mai eficienți în producerea rezultatelor căutării, dar, în același timp, devin, de asemenea, dificil de exploatat. Astăzi, dacă doriți să vă clasificați bine, trebuie să depuneți eforturi și finanțări pentru a face site-ul dvs. competitiv. În mod alternativ, puteți crea o strategie SEO care poate fi implementată gratuit. Aceasta este, de asemenea, o modalitate bună de a vă crește traficul, avantajele și conversia cu siguranță, dar printr-un proces organic (eventual). Strategia SEO pentru 2019 explicată mai jos s-a dovedit a fi funcțională pentru multe persoane. Este defalcat în 9 trepte. Căutarea cuvântului cheie potrivit nu este aproape întotdeauna foarte ușoară. Motivul este că știi ce cauți, dar fiecare cuvânt cheie are pro și contra. Obiectivul dvs. este să căutați un cuvânt cheie care are un fel de oportunitate asociat cu acesta.

Un astfel de cuvânt cheie este căutat destul de mult pe Google, dar nu este căutat în măsura în care există o cantitate saturată de conținut disponibil pentru cuvântul cheie. Mai mult decât atât, un cuvânt cheie de oportunitate este unul care nu are conținut de calitate pe Google, dar este căutat pentru a fi suficient de ridicat. Primul tău obiectiv poate fi să găsești un cuvânt cheie de oportunitate care să funcționeze pentru tine. Dacă încercați să spargeți un algoritm, primul trebuie să faceți este să îl înțelegeți. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să observați ce apare pe prima pagină de Google. Analizați detalii mici pe site-urile care apar pe prima pagină și apoi comparați-le cu site-urile care nu sunt pe prima pagină. Vezi ce fac altfel. Acesta este un mod minunat de a ști unde puteți greși și puteți lucra la asta pentru a vă îmbunătăți propriul clasament. Este mai mult decât important să ai conținutul tău în evidență prin faptul că este unic. Un cuvânt cheie, care este în mare parte popular, va avea la dispoziție zeci de conținut, jobul dvs. este să utilizați același cuvânt cheie, dar să prezinte ceva unic. Conținutul unic este unul care nu poate fi înlocuit cu conținut generic. Acesta este motivul pentru care este întotdeauna o idee bună să lucrați pe conținut proaspăt non-generic. Pe conținutul paginii este conținutul direct pe site-ul dvs. web, inclusiv imagini și text. Puteți optimiza conținutul dvs. din pagină utilizând meta tag-uri, titluri, descrieri și cuvinte cheie din text. Utilizați o densitate pentru cuvinte cheie care se referă la lucrări, nu trebuie să vă respectați cu o densitate specifică, deoarece nu mai funcționează Google. Nu uitați, calitatea conținutului dvs. vă va oferi un clasament mai bun decât densitatea cuvintelor dvs. cheie.

Deci, atunci când alegeți cuvinte cheie pentru campania dvs. SEO, încercați să mergeți după cuvinte cheie specifice locației, dacă doriți să atrageți utilizatori de telefonie mobilă. Următorul lucru pe care trebuie să îl înțelegeți este faptul că utilizatorii de telefonie mobilă folosesc foarte mult căutarea vocală. Cei mai mulți sunt în mișcare. Deci, are sens pentru ei să „vorbească” întrebarea lor în telefon, decât să tasteze. Acum, atunci când folosesc căutarea vocală, folosesc întrebări elaborate și specifice, lucru pe care nu l-ar face niciodată atunci când trebuiau să tasteze. De exemplu, ar căuta cu întrebări de genul „Unde pot găsi adidași negri Air Jordan în Upper East Side? Acestea sunt câteva dintre modurile în care comportamentul utilizatorilor de telefonie mobilă diferă de cei de pe desktop. Deci, ce trebuie să faceți pentru a vă adapta la aceste diferențe? Ei bine, în cazul primului, am spus deja că trebuie să alegeți cuvinte cheie specifice locației și să vă concentrați pe acestea în strategia dvs. SEO. Există și alte lucruri pe care trebuie să le faci. De exemplu, înscrierea pe Google Business și menționarea clară a adresei dvs. pe site-ul dvs. web ar permite Google să înțeleagă unde vă aflați. Aceasta vă va crește șansele de a obține rangul cel mai înalt în căutarea mobilă Google. În ceea ce privește cel de-al doilea caz pe care l-am menționat mai sus, ar trebui să utilizați căutarea semantică pentru a atrage utilizatori care utilizează căutarea vocală. Căutarea semantică este tehnica de căutare în care motorul de căutare se concentrează pe intenția căutării, mai degrabă decât pe cuvintele cheie și link-uri. Căutarea semantică este complicată și vă recomandăm să angajați o companie SEO profesională pentru acest loc de muncă. Dar, există câteva lucruri pe care le puteți face singuri. De exemplu, în loc să umpleți conținutul dvs. cu „cuvinte cheie”, ar trebui să utilizați variante și sinonime în conținut. De asemenea, ar trebui să vă faceți conținutul cât mai relevant. Aceste câteva lucruri îți vor crește șansele de a obține topul de top pe motoarele de căutare pentru căutări mobile.

Nu este un secret Google să folosească numărul și calitatea linkurilor primite pentru a ajuta la clasarea paginilor web în algoritmul său de căutare. De fapt, acesta este un factor semnificativ în rezultatele de căutare bizar exacte ale ochelarii și ceva pe care alte motoare de căutare îl dezvoltă cu interes. Ceea ce este mai puțin cunoscut, însă, este faptul că Google folosește și calitatea și cantitatea de link-uri de ieșire pentru a afla și mai multe despre fiecare site web pe care îl vizitează. Ce spune site-ul tău despre sine cu fiecare link de ieșire? Puteți face un mic experiment pentru a demonstra puterea acestei funcții Google. Configurați o pagină pe un domeniu nou obscur, promovare afacere (https://calatorprinromania.ro/promovare/) dar nu o faceți publicitate. În schimb, puneți un singur fișier HTML cu o listă simplă de legături către un grup de site-uri similare. Primul lucru de remarcat este cât de rapid observați site-urile site-ului dvs. web și apoi cât de surprinzător de mare va fi rangul dvs. de pagină Google pentru un site web fără linkuri de intrare sau conținut SEO.

Deci, cum poți profita de acest nou dispozitiv SEO? Fii creativ cu ea! Nimeni nu este sigur cu exactitate ce face și nu funcționează încă, ar putea fi posibile și rezultate mai surprinzătoare decât s-au descoperit până acum. Un loc bun pentru a începe, însă, este să iei în considerare modul în care vrei ca site-ul tău să fie clasificat și să te conectezi la site-uri web clasificate similar. Acest lucru va ajuta la refacerea scopului site-ului dvs. web, sporind încrederea ochelarilor în conținutul său. Apoi există trucul regional. Dacă executați un magazin de carte local, asigurați-vă că Google știe că este un magazin fizic și locația acestuia. Acum folosiți o mulțime de link-uri de ieșire către site-uri web cum ar fi Amazon și chiar și la francizele naționale de retail. Când cineva caută un magazin de cărți în zona dvs. locală, Google vă va returna dvs. cu mult mai multă încredere în calitatea și dimensiunea magazinului, din cauza asocierii sale inferioare cu marii retaileri. Este o metodă SEO distractivă și simplă, care poate duce la câștiguri semnificative pentrusite-uri web specifice. Spune-ne dacă descoperi ceva uimitor!

Dacă ți-a plăcut această scriere și cu siguranță ți-ar plăcea să obții informații suplimentare referitoare la promovare online (Navigați aici) vă rugăm să vizitați site-ul nostru web.

You May Also Like