Instrumente de optimizare seo Google

Căutați să îmbunătățiți SEO prin optimizarea cuvintelor cheie? Iată câteva tehnici care vă vor ajuta să vă optimizați postările pe blog prin tehnici SEO On-Page, care sunt la fel de importante precum optimizarea în afara paginii. SEO on-Page se ocupă în special de optimizarea conținutului în funcție de cuvântul cheie specific. Cel mai important factor într-o postare care determină succesul când vine vorba de clasamentele motoarelor de căutare este titlul postului pe blog. Cuvântul cheie principal trebuie să fie prezent în titlul postului. În același timp, promovare afacere nu ar trebui să includem cuvinte cheie mai mult decât o anumită limită cu scopul de a îmbunătăți clasamentele de căutare. Adresa URL a postării trebuie să conțină un cuvânt cheie vizat. În special, promovare online cuvântul cheie ar trebui inclus în începutul adresei URL. Este de dorit să utilizați etichete de antet pentru evidențierea punctelor cheie, a rubricilor și a sub-titlurilor. Cu toate acestea, asigurați-vă că nu folosiți etichetele H2 și H3 de multe ori, deoarece acestea ar fi considerate o practică SEO negativă.

Densitatea totală a cuvintelor cheie într-o postare ar trebui să fie de numai 1,5% din conținutul întreg al acesteia. Asigurați-vă că cuvântul cheie principal vizat este inserat în primul paragraf, precum și în ultimul paragraf al postării. Este bine să fie îndrăznețe, subliniați sau italice cuvintele cheie și expresiile din postare pentru a îmbunătăți popularitatea blogului. Etichetele Meta perfecte și cuvintele cheie Meta trebuie să fie incluse în blog. Asigurați prezența unui cuvânt cheie vizat în ambele. Eticheta de descriere Meta este adesea considerată un rezumat general al postării. Descrierea ar trebui să se încadreze în maximum 160 de caractere, optimizare seo (https://nun.ro/despre/optimizare-seo/) împreună cu suficiente spații incluse între ele. Etichetele de descriere Meta trebuie să fie ușor de utilizat ca mijloc de a îmbunătăți CTR-urile sau de a face clic pe Tarife în motoarele de căutare. Imaginile sunt un factor important atunci când vine vorba de optimizarea pe pagina. Încercați să includeți imagini atractive care au legătură cu blogul dvs. și încercați să includeți cuvintele cheie țintă ca nume de imagine care oferă rezultate de căutare mai bune. Asigurați-vă că imaginile sunt de dimensiuni mici și nu de dimensiuni mari, deoarece postarea pe blog poate duce la timpuri de încărcare mai lente dacă sunt incluse imagini cu dimensiuni mari.

Postările informative mai lungi și bine cercetate sunt mai prietenoase cu motorul de căutare decât postările scurte pe blog. Cu cât numărul de cuvinte este mai mare, cu atât postarea va fi mai prietenoasă cu SEO. Încercați să-l scrieți într-un mod natural, cu descrierile care au cuvintele cheie vizate, iar postarea pe blog ar putea găsi un loc în paginile de sus ale motoarelor de căutare într-o etapă ulterioară. Este bine să conectați postarea dvs. de blog cu alte persoane care au legătură cu nișa dvs. Încercați totuși să mențineți cuvintele cheie vizate diferite unele de altele. Rețeaua de interconectare a conținutului face ca cititorii să petreacă mai mult timp în blogul dvs. și să ajungă la postările blogului interconectate pentru mai multe informații. Prin conectarea la site-uri web externe, deschideți calea către cititorii dvs. pentru a citi postări similare pe blog, care îi vor ajuta să furnizeze informații mai relevante despre subiectul menționat în blogul dvs. Cu toate acestea, asigurați-vă că site-urile externe sunt site-uri web de încredere înainte de a le conecta. Postarea pe care o scrie trebuie să fie antrenantă și trebuie să includă diverse metodologii pentru a primi atenția cititorului într-o postare pe blog. Acest lucru se poate face prin adresarea de întrebări cititorilor sau solicitarea de opinii legate de subiectul blogului. Acest tip de abordare este importantă, deoarece lipsa conținutului angajator îi va face pe cititori să părăsească blogul tău mai devreme și asta poate duce la creșterea ratelor de respingere.

Dacă doriți să construiți un site web care să facă minuni pentru afacerea dvs. online din New York, este esențial să înțelegeți esențialele unui site web SEO-friendly. Acest lucru vă va ajuta să creați un site care să atragă publicul dvs. vizat și să se bucure de un clasament mai ridicat în rezultatele căutării, ceea ce duce la creșterea traficului pe site. Motoarele de căutare pot să târască site-ul dvs. web doar dacă codul utilizat în dezvoltarea sa este curat și bine scris. Un cod bine structurat reduce, de asemenea, timpul necesar pentru încărcarea site-ului. Prea multe elemente flash pot face ca site-ul dvs. să fie lent și să nu răspundă, conducând astfel la traficul organic important. Flash-urile sunt, de asemenea, deseori devalorizate sau ignorate de motoarele de căutare. Deci nu numai că afectează performanța site-ului dvs., dar nu contribuie cu nimic la SEO-ul site-ului dvs. Profesioniștii în proiectarea site-urilor din NYC vă vor spune că secretul creării unui site SEO-friendly implică o structură de legături ușor navigabilă. O structură simplificată nu va face decât mai ușor pentru motoarele de căutare să citească și să-și claseze site-ul, dar va crește și UI / UX, atrăgând astfel mai mult trafic organic.

Fără scuză de ce ar trebui să-l ignori! Știați că adresa URL a site-ului dvs. vă poate ajuta și SEO-ul? URL-ul. Cum poți face asta? Facând adresa URL ușor de citit și de reținut. Motoarele de căutare pot fi foarte dure pe site-urile web cu conținut duplicat (Google chiar penalizează astfel de site-uri prin renunțarea la clasamentele de căutare!), Deci asigurați-vă că conținutul site-ului dvs. este original. În plus față de conținutul original, utilizarea de imagini adecvate poate ajuta, de asemenea, site-ul dvs. SEO. Cu toate acestea, nu puteți adăuga doar nicio imagine pe site-ul dvs. web. Imaginile pe care alegeți să le încărcați pe site trebuie optimizate astfel încât motoarele de căutare să fie ușor identificate. Utilizați imagini mici cu rezoluție excelentă și nume de imagine adecvate, precum și cuvinte cheie pentru a le face mai prietenoase cu SEO. Nu ar trebui să vină ca o surpriză, dar promovarea site-ului dvs. pe rețelele de socializare vă poate ajuta să vă conectați cu publicul țintă într-un mod în care nu credeți că este posibil. Mai bine, poate ajuta publicul general să te găsească cu ușurință, asfaltând astfelcalea pentru mai multe accesări de site-uri și un clasament mai ridicat pe Google. De unde știi dacă campania SEO de pe Insula Lungă a site-ului tău funcționează așa cum trebuie, dacă nu poți măsura cantitatea de trafic generată de site-ul tău? Google Analytics pentru a vă ajuta. Configurarea Google Analytics pe site-ul dvs. vă va ajuta să aflați cât de mult generează trafic pe baza căruia puteți alege să îmbunătățiți designul site-ului existent și să îl faceți mai ușor de utilizat. Deci, acestea au fost primele șapte elemente esențiale ale unui site web SEO-friendly din New York. Utilizați această listă de verificare la îndemână atunci când construiți noul dvs. site web sau îl revizitați pe cel existent

Dacă aveți întrebări cu privire la locul și modul de utilizare a cazare (imi place), puteți lua legătura cu noi pe propria noastră pagină Web.

You May Also Like