Cele mai bune servicii de optimizare seo

În trecut, adăugarea unui formular de contact personalizat pentru Blogger a fost un proces destul de complex, optimizare seo iar mulți bloggeri au fost obligați să utilizeze site-uri web terțe. Cu toate acestea, chiar și după ce Blogger a lansat propriul gadget de formular de contact, acesta a fost încă considerat ca fiind extrem de inadecvat. Acest lucru se datorează faptului că gadgetul oficial va fi implementat doar pe bara laterală. Majoritatea bloggerilor au preferat să aibă un formular de contact separat pentru blogger pus pe propria pagină pentru ca blogurile lor să pară bine aranjate și mai profesionale. Este foarte important să aveți un formular de contact Blogger bine pus la punct. Acesta este instrumentul pe care vizitatorii, companiile și mărcile îl pot utiliza pentru a vă contacta și este pur și simplu o caracteristică obligatorie pentru fiecare blogger. Dacă nu sunteți confortabil să împărtășiți adresa dvs. principală de e-mail direct pe blogul dvs., atunci un formular personalizat de contact Blogger oferă un mod eficient în care oamenii vă pot ajunge cu ușurință. De ce ar trebui să folosiți un formular de contact Blogger?

Mesajele sunt livrate imediat – ca administrator de blog, veți primi imediat un mesaj pe care vizitatorul face clic pe trimitere. Încredere – Este forma oficială dezvoltată de Blogger, ceea ce îl face un mod mai de încredere și de încredere de a iniția contactul în comparație cu utilizarea serviciilor terților. Întrebări – Formularul de contact oferă o platformă pentru vizitatorii dvs. pentru a pune întrebări specifice pe care le-ar putea avea cu privire la blogul pe care l-ați scris sau afacerea dvs. în general. Poate fi o modalitate excelentă de captare a clienților și chiar duce la conversii dacă vindeți un anumit produs sau serviciu. Feedback – Vizitatorii pot comenta cu ușurință blogul dvs. lăsându-și feedback-ul prin formularul de contact. Acest feedback vă poate ajuta să determinați ce post trebuie să faceți în continuare sau ce domenii să abordați pe baza comentariilor vizitatorilor. Informații sau solicitare de serviciu – Pentru cei care folosesc blogul ca mod de comercializare a unui produs sau serviciu, clienții potențiali pot utiliza formularul de contact personalizat pentru Blogger pentru a contacta și solicita informații suplimentare.

După adăugarea formularului de contact, următorul pas este să îl ascunzi, promovare online – nun.ro – astfel încât să apară doar în pagina statică. 1. Accesați „Șablon” și apăsați butonul „Editați HTML”. F for mac) pentru a deschide caseta de căutare. 4. Faceți clic pe butonul „Salvare șablon” din partea stângă sus și vizualizați blogul dvs. Widgetul formularului de contact ar trebui să fie dispărut. 1. Accesați „Pagini” și faceți clic pe butonul „Pagina nouă”. Dacă aveți deja o pagină Contactați-ne, trebuie doar să faceți clic pe linkul „Editați” sub titlul paginii. 2. După deschiderea editorului de pagini, completați titlul paginii cu Contact / Contact Us sau orice titlu pe care doriți să îl afișați. Este recomandat să faceți acest lucru înainte de orice, pentru a face permalink SEO prietenos. 3. Faceți clic pe fila HTML deoarece acolo vom adăuga codul pentru a face ca formularul personalizat de contact Blogger să funcționeze. 4. Mai jos sunt 5 stiluri de formular personalizate de contact Blogger. 5. După adăugarea codului, faceți clic pe butonul „Publicare” din partea dreaptă sus.

Acum ar trebui să puteți vedea formularul de contact Blogger în direct pe pagina dvs. statică. Pentru a vă asigura că totul funcționează bine, promovare afacere (calatorprinromania.ro) puteți trimite un mesaj ca test. Mesajul ar trebui să fie livrat în căsuța de e-mail în câteva secunde, trebuie doar să vă asigurați că verificați e-mailul pe care îl utilizați cu contul dvs. Blogger. Unde se duc mesajele? Odată ce un vizitator pune o întrebare sau trimite feedback prin formularul de contact Blogger, acesta este livrat instantaneu la e-mailul asociat contului dvs. Blogger. Dacă un blog are mai mulți administratori, toți administratorii individuali vor primi comentariile sau întrebările adresate de vizitator. Care este avantajul utilizării unei pagini separate „Contactați-ne”? Chiar dacă totul se rezumă la preferințele dvs. personale, blogul dvs. va arăta mai profesionist dacă are o pagină separată pentru formularul de contact personalizat pentru Blogger. Vă oferă credibilitate și vă oferă, de asemenea, șansa de a adăuga un apel specific la acțiune în noua pagină „Contactați-ne”. Este posibil să adăugați câmpuri suplimentare? Din pacate, nu. Nu puteți adăuga câmpuri personalizate, cum ar fi site-ul, numărul de telefon sau adresa de corespondență, deoarece Blogger folosește etichete speciale pentru a transfera date. În orice caz, câmpurile implicite sunt bine stabilite și vă vor ajuta să obțineți informațiile de bază de care aveți nevoie despre vizitatorii dvs. Am instalat formularul de contact Blogger, dar nu funcționează. Care ar putea fi problema? Există mai multe motive pentru care este posibil să întâmpinați probleme la configurarea formularului de contact. Cea mai simplă modalitate de a rezolva problemele este de a controla e-mailul pe care l-ați conectat la blog și de asemenea reinstalați formularul din nou.

Odată cu anul lovit de un val de concurență de pe diverse site-uri web ale firmei, va trebui să le reevaluați starea SEO. Acest lucru se întâmplă dacă doresc să rămână competitivi în clasamentul pe pagini al motoarelor de căutare. Anul a adus un set de schimbări și idei noi cu privire la modul în care oamenii își comercializează produsele. Pentru a rămâne relevant, cazare trebuie să vă asigurați că sunt la curent cu toate evoluțiile. Obținerea de vizibilitate și mult trafic pe site-ul dvs. va necesita mai mult decât doar produsele pe care le oferiți. Dacă serviciile și produsele dvs. nu sunt ușor accesibile pentru vizitatorii dvs., vor pleca în altă parte. În ultimii doi ani, mulți marketeri și-au dat seama de importanța SEO. Mulți au început să aprecieze venirea mai multor dispozitive de internet, cum ar fi telefoanele mobile. Dacă site-ul dvs. nu se poate încărca pe un smartphone, este posibil să pierdeți o mulțime de clienți potențiali pentru afacerea dvs. În următoarele zile, conținut pe platforme de social media, cum ar fi Facebook, Twitter șialții vor câștiga multă importanță. Aceste platforme au milioane de utilizatori și sunt astfel o sursă excelentă de trafic pentru orice site web.

You May Also Like