Ce este optimizarea imaginii seo

A fi o persoană Startup înseamnă capabil de a face mai multe lucruri simultan. Angajarea, informarea, documentația, dezvoltarea, testarea, finanțarea împreună cu alte câteva lucruri continuă simultan într-o afacere de pornire. Startup-urile, spre deosebire de alte afaceri, sunt, prin natură, mult mai volatile care își doresc o ridicare grea la începutul ciclului de viață. Deși antreprenorii noștri strălucitori sunt deja experți în nișele lor, ei au avut întotdeauna o dublă gândire la implementarea unei strategii SEO bine structurate. Poate cred că vor exista cheltuieli suplimentare cu resurse SEO dedicate sau vor avea nevoie de o echipă de marketing completă pentru optimizare. Dar dragii mei antreprenori! Chiar și puteți implementa propria strategie SEO într-o etapă timpurie care poate plăti dividende în linie pe măsură ce afacerea dvs. crește. Pentru un site nou, SEO se asigură că atunci când oamenii caută afacerea dvs., vor putea găsi adresa dvs. web în rezultatele motorului de căutare. După o anumită perioadă de timp, cu implementarea mai completă a SEO, oamenii vor putea, de asemenea, să găsească produsele și serviciile dvs. atunci când depun o interogare de căutare aferentă acestora în locul celei ale concurentului. SEO este cu adevărat un joc lent.

Este nevoie de luni întregi de optimizare, dar începerea mai devreme decât mai târziu este întotdeauna recomandată. Mai jos sunt câteva sfaturi esențiale SEO pentru orice start-up nou-născut pentru a pune în aplicare. Unele durează doar câteva minute, în timp ce altele iau puțin mai multă asistență pentru dezvoltare, dar credeți-mă, fiecare oferă un beneficiu distinct site-ului dvs. web. Așa că începeți-vă călătoria cât mai curând posibil! 1: Fiți destul de sigur că site-ul dvs. poate fi indexat! Acesta ar trebui să fie primul lucru de care trebuie să țineți cont. Motoarele de căutare se bazează total pe unele programe automate cunoscute sub numele de „roboți” sau „păianjeni” care se deplasează între linkurile interne și externe către site-ul dvs. și stochează informațiile pe care le găsesc în indexul motorului de căutare. Acești indici sunt baze de date masive, de unde un motor de căutare bazat pe un anumit algoritm google scoate pagina relevantă care se potrivește cel mai bine la interogarea unui utilizator. Așadar, inițial, configurați un cont cu instrumentele Google Webmaster pentru a fi conștienți de diferite probleme de crawling cu care vă puteți confrunta în viitorul apropiat. 2: Efectuați o cercetare adecvată a cuvintelor cheie!

Cuvintele cheie sunt întrebările de căutare specifice pentru care doriți cu siguranță ca site-ul dvs. să apară în rezultatele căutării naturale și orice strategie SEO depinde în mare măsură de identificarea cuvintelor cheie individuale. Includerea cuvintelor cheie relevante în conținutul dvs. (cum ar fi în eticheta dvs. de titlu, în titlurile dvs. sau oriunde în conținutul corpului dvs.) crește șansele dvs. de a fi observat de acești roboți de căutare. Nu alegeți nimic care să se potrivească cu marca dvs. drept cuvânt cheie. Volumul căutării: va exista o estimare a numărului de ori pentru care se caută o anumită frază de cuvinte cheie pentru fiecare lună. Cu cât este mai mare numărul, cu atât mai mult trafic potențial ai tendința să obții. Concurență: Concurența vă spune câte alte site-uri web au fost optimizate pentru o anumită expresie cheie. Până și cu excepția cazului în care dețineți o pornire bine finanțată, promovare afacere – Pagina noastră de pornire https://calatorprinromania.ro/promovare/ – nu folosiți cuvinte cheie de concurență înaltă. Intenție pentru cuvinte cheie: Evident, cuvântul cheie pe care îl alegeți trebuie să corespundă obiectivelor dvs. de afaceri. Nu alegeți o expresie de genul locurilor de muncă din Vancouver dacă într-adevăr nu oferiți locuri de muncă în Vancouver. După ce luați în considerare toate punctele, selectați 5 – 10 cuvinte cheie și începeți propria campanie de optimizare.

Aceasta ar trebui să fie considerată cea mai mare sarcină prioritară din strategia dvs. generală SEO. Construirea legăturilor de intrare de calitate care îi direcționează pe ceilalți către pagina dvs. web joacă un rol important în performanțele sale generale de căutare naturală. Furnizați postări de invitați pe site-uri de înaltă autoritate. Contactați site-urile care examinează produsele industriei dvs. Trimiteți comunicate de presă pe site-urile principale de știri. Viralizează conținutul tău pe rețelele de socializare. Adăugați afacerea dvs. în directoarele de afaceri relevante (sau site-uri de citare de top) din industria dvs. În cele din urmă, întregul lucru SEO se învârte în jurul calității conținutului pe care îl postați frecvent pe site-ul dvs. web. Așadar, publicați conținut sănătos și nepamant și obțineți site-ul dvs. indexat pe paginile cu rezultatele motorului de căutare. Vă rugăm să activați JavaScript pentru a vizualiza comentariile oferite de Disqus. ACUM CU trecerea timpului, lumea afacerilor devine din ce în ce mai competitivă și provocatoare pentru marketeri. În 2016, unul dintre subiectele fierbinți pentru marketeri din întreaga lume este schimbările în creștere rapidă în SEO.

În primul rând, motoarele de căutare vă identifică conținutul cu titluri. Site-ul dvs. este clasat pe anumite fraze ale cuvintelor cheie, iar titlurile joacă un rol major atunci când cineva caută cuvintele cheie sau frazele mai apropiate din titlurile dvs. În plus, titlurile atractive îi atrag pe căutători, iar site-ul dvs. web primește mai multe clicuri, ceea ce este și o sursă de clasare. Pentru utilizatorii de social media, titlurile sau articolele, postările de bloguri sau videoclipurile partajate sunt foarte importante. În afară de altceva, titlurile ajută căutătorii de imagini. Când utilizatorii caută imagini pe motoarele de căutare, acestea sunt titlurile, care îi conving să facă clic pe articolul dvs. și să citească conținutul site-ului sau al blogului. Backlink-urile sunt părțile majore ale procesului SEO, iar legăturile de ieșire sunt la fel de semnificative ca și legăturile de intrare. Link-urile de ieșire sunt trecute cu vederea de unii experți SEO, dar oferă multe lucruri utile site-ului tău. În primul rând, acestea oferă motoarelor de căutare o idee clară despre conținutul de pe dvs. pagina.

Dacă aveți orice fel de îngrijorare cu privire la locul și modul în care puteți utiliza promovare online, ne puteți contacta pe pagina noastră de internet.

You May Also Like